Flat Preloader Icon mehrdad studio

آتلیه کودک در کرج

آتلیه کودک در کرج


آتلیه عکاسی کودک در کرج بسیار زیاد هست و در هر منطقه و محدوده از شهر میتوان به سادگی به یکی از آنها دسترسی پیدا کرد.اما مطمئنا برای گرفتن یک عکس خوب به هر آتلیه نمی توان اطمینان کرد. زیرا کودک شما فقط یک بار در این سن عکاسی می شود و با بودن هزینه های بالا قطعا چنین ریسکی سخت  میباشد. داشتن تجربه و علم آکادمیک در این زمینه بسیار تاثیر گذار هست.آتلیه مهرداد میرزایی با داشتن تیم عکاسی حرفه ای سعی در این زمینه دارد که یکی از بهترین آتلیه های تخصصی کودک در کرج باشد. تیم ما (مدیر اجرا، کار و دیزاین، عکاس کودک و نورپرداز ) با صبر، خلاقیت و ذوق بسیار، تصویر جذاب تری از فرزند دلبندتان می سازد.


برای داشتن عکس از نوزاد ۱۰ تا ۲۰ روزه خود نیز می توانید به ما اعتماد کنید. آتلیه مهرداد میرزایی در زمینه عکاسی از نوزاد نیز تخصص دارد. برای دیدن نمونه کارهای مربوط به عکاسی از نوزاد می توانید از صفحه عکاسی از نوزاد در کرج نیز دیدن بفرمایید.

آتلیه کودک در کرج با لباس

بله، آتلیه کودک با لباس‌های زیبا و جذاب برای عکاسی از کودکان شما می‌تواند یک ایده عالی برای یادگیری خاطره‌سازی باشد. می‌توانید با مراجعه به آتلیه‌ مهرداد میرزایی عکاسی کودکان، انتخاب لباس‌های مناسب و زیبا برای جلسه عکاسی داشته باشید. همچنین می‌توانید ایده‌های خلاقانه‌ای برای جلسه عکاسی خود پیشنهاد دهید تا عکس‌هایی فوق‌العاده و جالب بگیرید.
آتلیه کودک | آتلیه مهرداد میرزایی |عکس کودک | ژست کودکانه دختر با تم نوروزی
لباس کودکانه اختصاص آتلیه میباشد
آتلیه تخصصی کودک | آتلیه کودک مهرداد میرزایی | ژست کودکانه |
لباس اختصاصی آتلیه میباشد

آتلیه تخصصی کودک

یک آتلیه تخصصی کودک یک مکان عالی برای گرفتن عکس های زیبا و خاطره انگیز از کودکان است. این آتلیه ها معمولا دارای دکوراسیون مناسب و ابزارهای حرفه ای , و تجربه بالا برای عکاسی از کودکان می باشد. در آتلیه کودک تخصصی مهرداد میرزایی، می توانید عکس هایی از کودک خود در موقعیت های مختلف و با لباس های زیبا و جذاب گرفته و برای خانواده خود یک خاطره زیبا ایجاد کنید. همچنین، برای سفارش عکس های حرفه ای برای کودکانتان می توانید با آتلیه های تخصصی کودک تماس بگیرید و اطلاعات بیشتری دریافت کنید.

آتلیه مهرداد میرزایی | تم آتلیه کودک |
آتلیه کودک مهرداد میرزایی | تم عید آتلیه کودک |
لباس مادر و دختر اختصاص آتلیه میباشد
آتلیه تخصصی کودک مهرداد میرزایی | دکور تخصصی آتلیه کودک

عکاسی تم یلدا در کرج

عکس یلدایی ۱۴۰۲ در کرج

عکاسی آتلیه با دکور یلدایی

آتلیه کودک در کرج جهانشهر

یکی از بهترین مناطق این شهر که بیشترین آتلیه های کودک را میتوان جستجو کرد جهانشهر است. در این بخش از شهر، رقابت بسیار است بنابراین تیم ما تلاش می کند تا همیشه به روز باشد.با توجه به شلوغی همیشگی خیابان ها، دسترسی به پارکینگ یا جایگاهی برای توقف ماشین حتی برای زمان کوتاه دشوار است. آتلیه کودک مهرداد میرزایی در جهانشهر نیز از موقعیت مکانی بسیار مناسبی برخوردار است تا شما بتوانید با آسایش خیال از خدمات این تیم بهره ببرید.
روش های ارتباط با ما را می توانید روی عبارت قرمز کلیک کنید.

آتلیه تخصصی کودک در کرج

آتلیه مهرداد میرزایی دارای سه آتلیه تخصصی نوزاد در کرج، آتلیه تخصصی کودک و آتلیه تخصصی عروس می باشد.
چند نکته مهم در مورد عکاسی تخصصی کودک.
۱.صبر و حوصله خیلی زیاد داشتن .
۲.برای اینکه بتوانید بهترین عکس را از کودک داشته باشید باید در زمان عکاسی مانند کودک  باشی یا هم سطح کودک باشی.
۳.برای کودک چهار چوب درست نکنید.
۴. تا جای ممکن عکاسی واقعی انجام شود.

دکور آتلیه کودک در کرج

درست است که سوژه اصلی شما در آتلیه تخصصی کودک در کرج، کودک است اما باید به دکوراسیون و محیطی که عکاسی کودک انجام می شود نیز توجه کنید.  لوازمی که در کنار کودک برای دکور استفاده می کنید مرتبط باشد. یعنی اگر کودک دختر است از اسباب بازی و وسایل دخترانه استفاده شود. اگر کودک پسر است متناسب با او وسایلی را برای دکوراسیون بکار بگیرید. سعی کنید دکور طوری باشد که بیش از کودک نمایان نباشد و بیشترین فوکوس روی کودک بیفتد.

عکاسی کودک در فضای باز

عکاسی رِئال از کودک

یکی از زیباترین عکس هایی که یک عکاس حرفه ایی می توانند از کودک بگیرند، عکاسی در زمانی است که کودک مشغول بازی است. و توجهی به دوربین عکاسی ندارد. این عکس های غافلگیرانه می تواند حرکات شیرین کودک را برای والدین و همچنین برای سنین بالاتر کودک، خاطره انگیز کند. کودکان در حین بازی در رویای زیبای خود سیر می کنند پس چه لحظاتی بهتز از این برای عکاسی می توان یافت. خصوصا اگر عکاسی در فضای باز بیرون انجام شود، می توان خلاقانه تر عکاسی کودک را انجام داد. از پریدن های بالا و پایین ، از توپ بازی کودک و از این قبیل صحنه ها می توان عکس های شگفت انگیزی ثبت کرد.

چند نکته از عکاسی تخصصی کودک در فضای باز

۱. بهترین تایم عکاسی کودک در فضای باز ۲ سالگی به بالا میباشد
۲. داشتن غذا, تنقلات, میوه, چون بیشترین انرژی رو در عکاسی فضای باز از کودک کرفته میشود
۳. تعداد لباس کودک . عوض کردن لباس بیشترین انرژی از کودک گرفته میشود پس سعی کنید مفیدترین لباس رای عکاسی فضای باز انتخاب کنید
۴.عکاسی در فصلهای مختلف . هرفصلی زیبایی خواص خودش برای عکاس دارد اما فصل پاییز و بهار زیباترین فصل عکاسی میباشد پس از دست ندهید.

تم های عکاسی تولد

Main Avatar

عکاسی فضای باز با تم تولد
آتلیه عکاسی با تم تولد
تم عکاسی تولد در طبیعت
تم عکاسی تولد پسرانه
تم عکاسی تولد دخترانه
عکاسی تم تولد در منزل

و مادر کودک همیشه روز تولد کودک را یک روز شیرین و به یادماندنی برای خود می دانند. به همین دلیل هر ساله دوست دارند در روز تولد کودک عزیزشان جشن بگیرند و این روز را با گرفتن عکس از کودکشان ثبت کنند. گاهی پدر و مادر کودک تصمیم می گیرند برای ثبت لحظات این روز از عکاسان حرفه ای کمک بگیرند. حال ممکن است از عکاس کودک بخواهند که عکاسی در منزل یا محل برگزاری جشن تولد کودک حضور داشته باشند. گاهی هم تمایل دارند در آتلیه عکاسی کودک، انجام شود. برای مثال در آتلیه کودک در کرج خود تم های تولد برای کودکان را ما داریم. سعی می کنیم این تم ها متنوع باشد و رنگ های شاد استفاده شده باشد. برای کودکان دختر و کودکان پسر تفاوت در رنگ تم تولد قائل میشویم . بنابراین یک تم تولد زیبا در می تواند برای والدین کودک جذاب باشد .

لباس های متناسب با تم تولد

آتلیه تخصصی مهرداد میرزایی با داشتن لباسهای شخصیت کارتونی و و جذاب عکسهای جذاب را برای شما ثبت کند . آتلیه مهرداد میرزایی برای عکاسی کودک در روز تولدش در منزل کودک، نیز  از همراه داشتن لباس های مذکور یا لوازمی که قابل حمل است برای استفاده در عکاسی کمک میگیرد .در هر صورت ما باید این روز خاطره انگیز را برای والدین و کودک به شکل عالی ثبت کنیم.

تم تولد پسرانه 
آتلیه مهرداد میرزایی
عکس تم تولد / آتلیه مهرداد میرزایی/ آتلیه کودک با تم تولد
تم تولد دخترانه
آتلیه کودک مهرداد میرزایی
تم تولد آتلیه
آتلیه کودک در تهران

تم جشن الفبای کلاس اول در آتلیه کودک در کرج

آغاز علم آموزی کودکان یعنی ورود آنها به مدرسه برای والدین کودک مهم است. به همین دلیل ما به عنوان یک عکاس حرفه ای که آتلیه تخصصی کودک در کرج را مدیریت می کنیم؛  لوازمی مرتبط با آموزش و مدرسه ولباسی که نماد علم آموزی باشد یا دکوری مخصوص از جمله تخته سیاه و گچ های رنگی و نقاشی موضوع ورود کودک به مدرسه و علم آموزی او، درآتلیه کودک خود داشته باشیم.و دومین عکاسی عکس فارغ التحصیلی کلاس اول برای خانواد اهمیت ویزه دارد.

عکاسی از تم دندونی :

هر عکاس کودک و باید اتفاق های قشنگ هر نوزادی را در طول رشدش بداند مثلا توجه به این نکته که کودکان در سنین شش تا ۲۴ماهگی دندان در می آورند.مادران علاقه دارند وقتی اولین مروارید فرزندشان رویید عکس های تم دندونی  را به یادگار داشته باشند.پس باید در یک آتلیه تخصصی کودک در کرج و  دکوری برای این موضوع در نظر گرفته شود.از لوازمی مثل دکور دندانک داشته باشید. مثلا برای کودک دختر استفاده از گیره مو یا تل مو با تزیین دندان جالب است.در بعضی،خانواده ها به رسم خود جشنی با نام جشن دندونی برای کودک خود می گیرند. ممکن است از یک عکاس حرفه ای برای عکاسی جشن تم دندونی شان استفاده کنند.در این جشن ها حتما پدربزرگ و مادر بزرگ ها حضور دارند سعی کنید از آنها غافل نشوید که آنها برای نوزاد در سال های آینده بسیار دوست داشتنی خواهند بود.

یک پیشنهاد برای عکاسان کودک تازه کار:

برای عکاسان کودک که تازه کار خود را شروع کرده اند پیشنهاد می کنم از عکاسی از کودک های خانواده و اقوام غافل نشوند. این نوع عکاسی کودک برای عکاس کودک تازه کار فرصتی است برای خلق نمونه کارهایش. در کل عکاسان تازه کار در شروع فعالیت خود باید خود را برای جمع آوری نمونه کار های عالی متمرکز کنند. پس یکی از بی دردسرترین و کم هزینه ترین راه ها عکاسی از کودکان خانواده و فامیل است.مزیت دیگری که این کار دارد این است که شما صحبت کردن با کودک را تمرین می کنید و یاد می گیرید چطور در روز عکاسی کودک او را جذب عکاسی کنید.

Mehrdadstudio

سری عکسهای جدید در گالری

برای دیدن نمونه عکسهای کودک وارد گالری شوید و در انتها نظر و پیشنهاد خود را در پایین صفحه بگذارید

سوالات متداول عکاسی از کودک

بهترین زمان برای عکاسی از کودک چه زمان هایی است؟

زمان های پیشنهادی ما برای عکاسی از کودک دلبندتان به شرح زیر میباشد : ۴تا ۶ ماهگی کودک، در این ماه ها اغلب کودکان میتوانند گردن خود را به سمت بالا نگه دارند ۸تا۹ ماهگی کودک در این ماه ها اغلب کودکان میتوانند بدون کمک بنشینند ۱۱ تا ۱۳ماهگی کودک، دراین ماه ها اغلب کودکان توانایی ایستادن را دارند.

چه لوازمی را باید همراه خود به آتلیه بیاوریم؟

چند دست لباس برای کودک (در صورت پسر بودن فرزند شما حتی الامکان پیراهن–شلوار پیش بندی و یا کت و شلوار کلاسیک) و تعدادی کفش برای فرزند دختر شما چند دست لباس و انواع هد و گلسر و برای فرزند پسر شما تعدادی پاپیون و ساس بند در آتلیه موجود میباشد حتما کفش کودک خود را در صورتی که راه میرود کاملا تمییز همراه خود بیاورید (کفشی که کف آن شسته شده باشد)

آیا لباس برای کودک دارید ؟

بله

هر قطعه عکس کودک چند می باشد ؟

۱۶.۲۱ هر یک قطعه ۳۰۰.۰۰۰ هرار تومان و ۲۰.۳۰ هر قطعه ۳۵۰.۰۰۰ هزار تومان می باشد

Subscribe
Notify of
7 نظرات مشتریات آتلیه مهرداد میرزایی
Inline Feedbacks
View all comments

وقتی البوم دخترم رو نگاه میکنم لذت میبرم از عکس های زیبایی که اقای میرزایی زحمتش رو کشیدند و چه قدر حرفه ایی چه قدر عالی این لحظه ها رو ثبت کردید …همچنین تشکر ویژه دارم از همسرشون
خسته نباشید میگم خدمتتون و تشکررررررر ویژه به خاطر رفتار بسیار عالیتون عکس های بسیار حرفه ایتون و به نظر من همه چی تمام هستین مگه داریم بهتر از شما

عکسهای زیبایی از دو تا پسرم اینجا گرفته شد که واقعا زیبا بود
با تشکر صمیمانه از شما عزیزان زحمت کش و خلاق در عرصه هنر و عکاسی

من از نوزادی پسرمو آوردم آتلیه شما.الان نزدیک ۴ سالشه.
همیشه خیلی راضی بودم.هنر شما بی نظیره.
واقعا ممنون از صبرو حوصلتون.عکاسی از بچه ها خیلی سخته.
خدا قوت

من از نوزادی پسرمو واسه عکاسی آوردم آتلیه شما.الان نزدیک ۴ سالشه.
همیشه خیلی راضی بودم.هنر شما بی نظیره.
واقعا ممنون از صبر و حوصلتون.عکاسی از بچه ها خیلی سخته.
خدا قوت

من دخترم و برای عکاسی با تم یلدا آورده بودم خیلی زیبا شد و همون روز با تم کریسمس هم عکس انداختند خیلی عالی شد

ممنون از حوصله و سلیقه خوب شما

error: امکان کپی برداری وجود ندارد !!
7
0
Would love your thoughts, please comment.x
پیمایش به بالا
با ما تماس بگیرید