Flat Preloader Icon mehrdad studio

نکات فنی عکاسی از عروس

من در اینجا نکات فنی عکاسی عروس در کرج ، که می تواند برای عکاسانی که در زمینه عکاسی از عروس فعالیت می کنند و آتلیه عکاسی عروس در کرج دارند، کاربردی باشد را یاداور می شوم. این نکاتی که من در عکاسی مد نظر قرار می دهم به شرح زیر می باشد.

نکات فنی عکاسی از عروس :

۱. من یک “لیست عکسبرداری” ایجاد می کنم.

حتما لیستی از عکس هایی که قرار هست در روز عروسی بگیرید، تهیه کنید و با عروس و داماد چک کنید تا موردی از قلم نیفتد. از زوجین عکس هایی که مد نظرشان هست را بپرسید. این امر به ویژه در عکس های خانوادگی بسیار مفید است.

نکات فنی عکاسی از عروس در کرج
نکات فنی عکاسی از عروس در کرج

۲. هماهنگ کننده عکس خانوادگی عکاسی عروسی

بخشی از عکس خانوادگی در روز عروسی می تواند استرس زا باشد. زیرا با روحیه جشن و پویایی که بین میهمانان و خانواده عروس و داماد هست ممکن است هماهنگی کمی سخت باشد. بهتر است فردی را از قبل با زوجین هماهنگ کنید تا برای گرفتن عکس های خانوادگی، همه را دور هم جمع کند.

۳. موقعیت مکانی را پیش بینی کنید. از نکات فنی عکاسی از عروس

به نظر من واقعاً مفید است که بدانم کجا می رویم، ایده ای از چند موقعیت برای عکس ها داشته باشید و بدانید که چگونه ممکن است نور به وجود بیاید.

نکته دیگری که در آماده سازی عکاسی عروسی در کرج مهم است این است که بسیاری می توانند در روز اشتباه کنند، بنابراین باید به خوبی آماده شوید. یک برنامه تهیه نسخه پشتیبان تهیه کنید، باتری هایی را شارژ کنید، کارت های حافظه را خالی کنید، در مورد مسیرها و زمان رسیدن به مکان ها پیش بینی های لازم را انجام دهید.

۴. کار/سبک خود را به آنها نشان دهید.

تعداد عکس هایی که می خواهند، چیزهای کلیدی که می خواهند ضبط شوند، نحوه استفاده از عکس ها (چاپ و غیره) را جویا شوید. درباره هزینه ها با زوجین توافق کنید.

۵. جزئیات را هم در نظر داشته باشید.

عکس حلقه ها، پشت لباس، کفش، گل، تنظیمات میز، منوها و غیره – این کمک می کند تا در پایان یک آلبوم عکس عالی بتوانید تنظیم کنید.

۶.  از دو دوربین استفاده کنید. نکات فنی عکاسی از عروس

حتما دوربین اضافی همراه داشته باشید تا در مواقع اضطرار، مانند ایجاد مشکل برای دوربین اصلی از دوربین دوم بتوانید استفاده کنید. همچنین می توانید دو دوربین را با لنزهای متفاوت تنظیم کنید. یکی از دوربین ها را با یک لنز با زاویه دید عریضو دیگری با لنز با زاویه دید طولانی.

۷. یک عکاس عروسی دوم را در نظر بگیرید.

داشتن یک عکاس پشتیبان دوم می تواند یک استراتژی عالی باشد. این بدان معناست که کمتر در طول مراسم به اطراف می پردازید. این امکان را می دهد که یکی عکس های رسمی را ضبط کند و دیگری برای گرفتن عکس های صادقانه. همچنین باعث می شود کمی فشار از شما خارج شود.

۸. جسورانه اما پرتحرک باشید.

به هر حال زمان بندی در عکاسی عروس در کرج همه چیز است و فکر کردن برای رسیدن به موقعیت مناسب برای لحظات کلیدی مهم است تا این واقعه را مختل نکند. من در مراسمی سعی می کنم حداقل ۴-۵ بار حرکت کنم اما سعی می کنم این کار را همزمان با آهنگ ها انجام دهم. در حین عکسبرداری رسمی جسورانه باشید، بدانید که چه می خواهید و آن را از زوج و مهمانی آنها بخواهید. شما در حال حاضر نمایش عکاسی عروس و داماد را در این نقطه از روز هدایت می کنید و باید حرکت را حفظ کنید.

۹. یاد بگیرید که چگونه از نور پراکنده استفاده کنید.

توانایی فلش یا پخش کردن آن بسیار مهم است. در بعضی مکانها نور بسیار کم است. اگر مجاز به استفاده از فلش هستید. یا اینکه برای نرم کردن نور، یک دستگاه پخش کننده فلاش بخرید. اگر نمی توانید از فلاش استفاده کنید، باید از لنزهای سریع در دیافراگم های گسترده استفاده کنید. لنز با تثبیت کننده تصویر نیز ممکن است کمک کند.

Subscribe
Notify of
0 نظرات مشتریات آتلیه مهرداد میرزایی
Inline Feedbacks
View all comments
error: امکان کپی برداری وجود ندارد !!
0
Would love your thoughts, please comment.x
پیمایش به بالا
با ما تماس بگیرید