Flat Preloader Icon mehrdad studio

آتلیه نوزاد در کرج

یک آتلیه نوزاد باید دارای محیطی آرام و دلپذیر باشد که برای نوزادان مناسب باشد. نورپردازی مناسب، دکوراسیون ملایم و انتخاب صحیح پس‌زمینه‌ها می‌تواند برای عکاسی از نوزادان بسیار مهم باشد. علاوه بر این، داشتن تجهیزات امنیتی مناسب برای نوزادان نیز اهمیت دارد. همچنین، تمیزی و بهداشت اتاق عکاسی و وجود تجهیزات لازم برای مراقبت از نوزادان نیز بسیار مهم است. آتلیه مهرداد میرزایی جزو بهترین های آتلیه نوزاد در کرج می باشد.

برای یک آتلیه مخصوص نوزاد حضور یک عکاس با تجربه و مهارت در کار با نوزادان و کودکان نیز امری بسیار حیاتی است. عکاس باید با نوزادان رفتار مناسبی داشته باشد تا عکس‌های زیبا و ناب از آنها بگیرد. همچنین، خلاقیت و استفاده از ایده‌های جدید در عکاسی از نوزادان نیز می‌تواند یک آتلیه نوزاد را بهتر از دیگر آتلیه ها ترسیم نماید.

بهترین زمان برای عکاسی نوزاد چه زمانی است؟

از آنجایی که عکاسی نوزاد کاری بسیار حساس و تخصصی میباشد بهترین زمان برای آن ۷ ال ۲۰ روزگی است زیرا اکثر نوزادان پس از ۲۰ روزگی دچار رفلکس معده یا دل درد شده و نداشتن آرامش و خواب عمیق از فرم دادن به بدن آنها و خلق عکسهای زیبا از این فرشته های کوچک جلوگیری میکند.برای دیدن عکسهای بیشتر آتلیه نوزاد در کرج

آتلیه تخصصی نوزاد

همه خانواده ها می‌دانند که روزهای شیرین و دلنشین نوزادی در یک چشم به‌هم‌زدن می‌گذرد و در این لحظات هرچه قدر هم که نوزاد خود را در آغوش بکشید و ساعت‌ها به خوابیدن، لبخند زدن و بازی‌کردن او چشم بدوزید، سیر نخواهید شد و کافی نخواهد بود.
حیف نیست از چنین لحظات ارزشمندی عکس نداشته باشید؟ با عکاسی از نوزادان خود می‌توانید آن‌طور که ذوق و سلیقه شما می‌طلبد تصاویری زیبا و جذاب از نوزاد خود ثبت کنید.
از بدو تولد نوزاد، شاهد تمامی تغییرات او در مرحله رشد خواهید بود. قدکشیدن، تغییرات فرم صورت، رشد مو، خندیدن‌ها، گریه‌کردن‌ها، تمام اولین‌ها را می‌توانیدثبت کنید و در آلبوم عکاسی نوزاد خود تا سالیان سال نگه دارید.

عکس نوزاد |آتلیه تخصصی نوزاد | آتلیه مهرداد میرزایی| ژست نوزادی

توصیه های مهم در زمان عکاسی نوزاد

  • همراه داشتن پستونک در زمان عکاسی کاربرد بسیار بالایی دارد ؛  گاهی پیش آمده که نوزاد بی تابی میکند در این شرایط مادر نمی تواند همانطور که نوزاد در دکور است به او شیر دهد ؛ در این جا پستونک نوزاد را آرام میکند , تجربه به ما نشان داده است که ۹۹ درصد نوزادانی که حتی عادت به پستونک خوردن ندارند در این شرایط پستونک را قبل میکنند و آرام می شوند .
  • هنگامی که نوزاد شیر کافی خورده باشد و گرسنه نباشد خواب عمیق تری دارند ؛ پس حتما قبل از عکاسی شیر دهی به نوزاد انجام شود .
  • عکاسی نوزاد اغلب لخت انجام میشود , پس بهتر است لباسی راحت تن نوزاد کرده تا در آوردن لباس نوزاد نوزاد اذیت نکند و باعث بد خوابی او نشود .
  • از مهمترین مواردی که میتواند کیفیت خواب نوزاد را بهبود ببخشد استحمام او در روز عکاس است .
آتلیه نوزاد در کرج / ژست آتلیه نوزاد / عکاسی نوزاد / مهرداد میرزایی/ آتلیه نوزاد مهرداد میرزایی

آیا فلاش در زمان عکاسی به چشم نوزاد آسیب میزند؟

نگرانی بسیاری از والدین این است که آیا عکاس گرفتن از نوزاد با فلاش به چشم نوزاد آسیب میزند؟ در پاسخ باید بگوییم ” خیر ؛ به هیج وجه نور فلاش عکاسی نوزاد در کرج آسیبی به چشم نوزاد نمیرساند چرا
تمامی عکاسی نوزاد در خواب انجام میشود. لازم به زکر است که در آتلیه مهرداد میرزایی از بروزترین فلش های مدرن و استاندارد دنیا با حداقل ژول و دارای کلوین ۵۵۰۰ (نزدیک ترین میزان به نور طبیعی ) استفاده میشود ضمن اینکه نور فلاش لحظه ای است جای هیچگونه نگرانی را برای فرزند دلبندتان باقی نمی گذارد. طبق تحقیقات به عمل آمده هیج منبع موثقی آسیب رسیدن به چشم نوزاد را تایید نکرده است

آتلیه نوزاد در کرج

قدم بعدی در مورد تولد نوزادتان , گرفتن عکسهای  نوزاد تازه متولد شده تان برای به اشتراک گذاشتن شادی شماست . افراد خانواده و فامیل و دوستان عزیز شما مشتاقانه منتظر دیدن جدید ترین عضو اضافه شده به خانواده شما هستند . هیچ چیز بهتر از ارسال عکس های تولد نوزاد دلبندتان نیست. پس اگر در کرج هستید و نیاز دارید تا از نوزاد خود تصاویر زیبا به یادگار بذارید حتما به آتلیه ما تشریف بیاورید.

کارهای مقدماتی قبل از عکاسی نوزاد در آتلیه تخصصی نوزاد در کرج , باید در نظر بگیرید

بهداشت محیط و فردی ؛ که اتلیه مهرداد میرزایی محیطی کاملا بهداشتی در آتلیه نوزاد در کرج  دارا میباشد.تمامی اکسسورا نوزاد و پتوها و دور پیچ های آتلیه مهرداد میرزایی هر ماه یک بار کاملا استریزه و شسته میشود .

عکسهای کلوز آپ

برای گرفتن عکسهای کلوز آپ یا پرتره بهتر است موقعی که نوزاد در خواب است از این فرست استفاده کنید . گرفتن از پاها دستها بینی و گوش کوچک نوزادان بگیرید. میتوانید از هد بند تل سر و و اکسسورها برای خلق عکس زیبا تر استفده کنید آتلیه مهرداد میرزایی تمامی این اکسسوار های نوزاد را در آتلیه موجود دارد.

نکات مهم در انتخاب آتلیه نوزاد در کرج

۱. ثبت لحضات خاص و زیبا از نوزاد , نکات و تکنیک های مخصوص به خود را دارد . نوزادان معمولا غیر قابل پیش بینی هستند , پس باید انتظار اوقات تلخی و گریه را داشته باشید .
۲. برای ثبت بهترین عکس از نوزاد بهتر است در طول روز که مقدار زیادی نور طبیعی موجود است اقدام به عکاسی کنید .
۳. از پس زمینه های ساده استفاده کنید تا عکس نوزاد جلوه بیشتری داشته باشد
۴. عکسهای سیاه و سفی از نوزاد کلاسیک هستند هرگز قدیمی نمیشوند وبرای و برای عکاسی نوزاد ایدهال به نظر میرسند
۵. از اصولی ترین نکات عکاسی از نوزاد عکاس سریع و بدون معطلی عمل کند .
۶. در عکاسی از نوزادان همیشه بیش از چیزی که فکر می کنید نیاز دارید عکس بگیرید
به این نکات دقت کنید . پس شیک ترین آتلیه تخصصی نوزاد در کرج آتلیه مهرداد میرزایی می باشد .

سوالات متداول شما در مورد آتلیه نوزاد در کرج

آیا دمای فضای آتلیه شما برای نوزاد مناسب است ؟

بله سیستم گرمایشی مخصوص نوزاد داخل اتلیه موجوده دما را استاندارد نگه میداره

وسایل و دور پیچ هایی که برای نوزاد استفاده میشه تمیزه ؟

بله تمامی دور پیچ ها وکیوم شده و داخل کاور نگه داری میشوند . و هر ماه شستشو میشود .

بهترین زمان عکاسی نوزاد کی هست ؟

از یک روز ا ۲۱ روز بهترین زمان عکاسی نوزاد میباشد

چه چیزهایی باید همراه ما باشه برای عکاسی نوزاد؟

برای عکاسی نوزاد فقط لوازم ضروری با خود بیارید مانند پستانک , پوشک , شونه ,

قیمت عکس نوزاد هر قطعه چند می باشد ؟

قیمت هر قطعه عکس ( ۱۶.۲۱ . ۳۰۰ تومان ) و ( ۲۰.۳۰ . ۳۵۰ تومان ) تومان برای کسب اطلاع بیشتر با استودیو هماهنگ کنید

 

Subscribe
Notify of
1 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments

درود
سپاس از مطالب بسیار مفیدتون

error: امکان کپی برداری وجود ندارد !!
1
0
Would love your thoughts, please comment.x
پیمایش به بالا
با ما تماس بگیرید